söndag 15 februari 2009

Fyrishov imorgon, maybe


Ja imorgon bär det av till Fyrishov för bad. Ska bli himla roligt. Vi ska åka hemifrån vid 8 tiden så jag ska kanske ta och lägga mig nu så jag orkar upp.

Ska jag vara ärlig så är jag faktiskt inte så förtjust i att åka dit när jag faktiskt tänker efter. Har inte det minsta lust att bada, eller överhuvud taget göra något alls. För när jag kollar över hur hela det här lovet kommer bli har jag inte en enda dag ledigt. Det är minst en sak att göra varje dag. Imorgon är den enda dagen som jag faktiskt inte planerat in något på. Eller jo förresten, vi pratade jo om att kolla på bio igen men det var ju bara något vi pratat om. Så tekniskt sätt skulle jag inte göra något imorgon. Förutom att ligga hemma, sova till 12.00 och bara ta det lugnt. För sen på tisdag så blir det fullfart igen. Nej fy f-n, har inte nån lust med allt detta. Under lovet ska man vila, det är i alla fall vad jag tycker man ska göra. Men ändå är jag så dum så jag bokar exakt allt under lovet.
Ne jag tror jag ska gå och säga åt min mamma att jag inte ska med imorgon, innan hon somnar. Eller hon väcka mig imorgon bitti så kan jag säga vad jag vill då. Det låter som en bra idé. Då gör vi så sa mordbrännarn. Hah..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar