lördag 28 februari 2009

Dålig uppdatering

Hej på er!

Ber om ursäkt för att jag inte skrivit någon idag. Jag har helt enkelt inte orkat starta datorn. Men nu sitter jag här vid mina föräldrars dator, de glömde att stänga av sin. Tänk att så kan det gå. Det jag gjort idag är lätt att berätta. Man behöver bara två ord; film och Melodifestivalen. Haha.. Favoriterna var utan tvekan piloterna tycker jag. Sen gillade jag även Agnes, Sarah och hon opera bruden. Haha.. Men alla de var faktiskt himla bra tycker jag. Och vilken fröjd då att alla mina favortier gick vidare till både finalen och andra chansen. Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon. Och nej inte tidningen den här gången faktiskt. Imorn har jag ställt in tidningarna och ska till kyrkan på dop. Ska bli himla trevligt tycker jag.
Hörs imorgon, hoppas jag!

(Hoppas det går bättre den här gången att ladda upp, har lyckats radera texten två gånger nu. Duktigt eller hur?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar