lördag 31 januari 2009

4 avsnitt avklarade

Nu har jag precis stängt av O.C. Jag kollade på avsnitt 5-8. Har jag berättat hur mycket jag gillar den här serien? xD heh.. Sjukt mycket i alla fall. Fast jag är en som person som gillar nästan alla serier. Det är konstigt att jag klarar av skolan tycker jag, så mycket som jag kollar på tv och sitter framför datorn ;)

Snart ska vi äta middag. Det blir lax om jag inte minns helt fel. Mjumsigt ;D Därefter ska mamma och pappa åka in till Enköping och se på min lillebrors fotbollsmatch. Han har nån sorts cup just nu, tror den hette; Enecopia eller något i den stilen. Jag är helt ointresserad av sådant så jag kommer stanna hemma och kolla på ännu fler avsnitt av O.C. ;D Ska bli hur trevligt som helst!

3 kommentarer:

  1. vi såg i taket lyser stjärnorna, underbar film :D

    SvaraRadera
  2. Vad fin blogg du har Anton!

    SvaraRadera
  3. filmen var verkligen underbar ! många tårar föll man !

    SvaraRadera